Kundeservice

Bestilling

Hvordan vet jeg at bestillingen har gått igjennom?

Du får ordrebekreftelse på e-post når ordren er godkjent. Etter at ordren er sendt vil du få en ny e-post som viser at ordren er plukket og sendt.

Sjekk mappen for søppelpost dersom du ikke mottar ordrebekreftelse og ta kontakt med  vikafjell@dynamicbrands.no du ikke har mottatt den.

Sporing av pakker

Du får e-post med link til sporing fra oss. Sjekk mappen for søppelpost dersom du ikke mottar ordrebekreftelse og ta kontakt med vikafjell@dynamicbrands.no om du ikke har mottatt den.

Kansellering eller endring av ordre

Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, så kan vi noen ganger hjelpe deg å endre eller kansellere denne, så sant du ikke har mottatt en e-post med bekreftelse på at ordren er plukket og sendt. Når denne bekreftelsen er sendt ut, er det for sent å gjøre noen endringer da din pakke er klargjort for utsending og på vei til deg.

Feil i leveransen

Hvis innholdet i pakken ikke stemmer med din bestilling, må du ta kontakt med oss på vikafjell@dynamicbrands.no E-posten må inneholde ordrenummer, som du finner på ordrebekreftelsen, og beskrivelse av hva som er feil.

Betaling

Betalingsløsning

Trygg betaling er viktig for oss. Derfor samarbeider vi med Klarna for all kortbetaling. Klarna er en meget trygg og mye brukt løsning som bruker SSL (Secure Sockets Layer). Det betyr at all betalingsinformasjon som sendes, blir kryptert over nettet direkte til Klarna. Informasjonen din overføres med en sikker forbindelse og kortopplysningene dine kan ikke leses av uvedkommende. Ingen kortopplysninger registreres eller lagres av oss.

Kan jeg betale med faktura?

Ja, du kan velge faktura. Vi benytter Klarna som betalingsformidler. Klarna sørger for sikker og effektiv betaling. Hvis du velger faktura/delbetaling, krever Klarna at du oppgir fødselsnummer for kredittsjekk. Vi lagrer ikke personnummeret ditt og det sendes kryptert til Klarna sine systemer.

Betaling med kort

Vi tar de fleste internasjonale kort, som Visa og Mastercard. Vi reserverer beløpet på betalingskortet når bestillingen legges inn. Beløpet blir trukket når ordren er ferdig behandlet.

Tilbakebetaling

Dersom din ordre blir kansellert vil det reserverte beløpet bli frigitt. Siden beløpet kun er reservert vil ikke dette vises som en tilbakebetaling på din konto. Dersom du vil heve kjøpet og benytter angreretten, vil beløp tilsvarende verdi på returnerte varer bli tilbakebetalt til samme kort som du benyttet ved betaling. Bankens behandlingstid er normalt 3-5 dager før beløpet er tilgjengelig på din konto.

Betaling med VIPPS

Vipps tilbys ikke enda, dessverre.

Betaling har blitt trukket, men jeg har ikke fått ordrebekreftelse?

Kontakt vikafjell@dynamicbrands.no

E-posten kan ha havnet i mappen for søppelpost.

Her må du sjekke ditt program for epost og eventuelt flytte epost fra "søppelpost" til Innboks.

Levering

Post

Normal leveringstid fra pakken er sendt til den kan hentes er 3-6 dager. Avvik kan forekomme, men bestillingen blir pakket innen tre virkedager. Du får SMS/e-post fra Bring når pakken kan hentes. Ved behov kan https://www.bring.no/kundeservice/kontakt-oss  kontaktes for inntil 10 dagers ekstra hentefrist.

Levert på døren

I byer og tettsteder blir pakken levert på kveldstid mellom kl. 08-21. Du får en sms/e-post først om forventet leveringsdag, og en ny melding den dagen pakken er på vei til deg. Når du sporer pakken, kan du også be oss om å sette igjen pakken utenfor. For å minimere smitterisiko, er det ingen fysisk kontakt ved levering. Du signerer ikke, dette gjør våre sjåfører, og vi registrerer posisjonen hvor pakken utleveres. Normal leveringstid fra pakken er sendt til den kan hentes er 3-6 dager.


Retur

Når kan jeg bruke angreretten?

Fristen for å returneres en vare til oss på bakgrunn av angrerett er opprinnelig 14 dager fra den dagen du mottok siste vare av bestillingen din. Ta eventuelt kontakt med vikafjell@dynamicbrands.no så forlenger vi frist for retur etter ditt behov. Du kan også laste ned angreskjema her: Angreskjema

Når kan jeg sende en vare i retur?

Du kan alltid angre på ditt kjøp. En vare som returneres til oss på bakgrunn av angrerett, skal kunne selges som ny. Det vil si at varen må returneres med merkelapp og emballasje, i samme tilstand som da du mottok produktet.

Hvordan sender jeg noe i retur?

Vedlagt i pakken eller i e-post med ordrebekreftelsen fikk du med et angrerettskjema. Fyll ut dette skjemaet, og returner sammen med varen som skal returneres. Du kan også laste ned angreskjema her: Angreskjema_Bytteskjema

Hvordan pakkes varer som skal i retur?

Du kan sende pakken slik du ønsker, men vi anbefaler Norgespakken fra Bring. Du kan forhåndsbetale for Norgespakken på nett. Gå til https://www.posten.no/sende/pakke/norgespakken for mer informasjon.Pakken returneres til:
Elements Production AS,
Ulvenvegen 371,
5217 Hagavik

Må jeg betale frakt når jeg returnerer en vare?

Ja, du må selv betale for retur av varer ved angrerett eller bytting. Ved bytting, sender vi varen i retur til deg uten ekstra kostnader.

Behandlingstid

Vi har normalt 3-5 virkedagers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. Du vil da motta en mail om dette. Dersom du vil heve kjøpet og benytter angreretten, vil beløp tilsvarende verdi på returnerte varer bli tilbakebetalt til samme kort som du benyttet ved betaling. Dette kan ta opptil 1 uke. Fakturakjøp vil ta noe lenger tid å refundere

Bytte

Jeg ønsker å bytte til en annen størrelse.

Du må fylle ut bytteskjema og returnere varen. Bytteskjema var vedlagt i pakken eller sendt på e-post med ordrebekreftelsen. Du kan også hente det her: Angreskjema_Bytteskjema. Vi sender deg ønsket størrelse uten ekstra kostnad straks varen er mottatt og ferdig behandlet, forutsatt at vi har varen på lager. Vi har normalt 3-5 virkedagers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. Når varen er mottatt og returen behandlet, vil du få en ordrebekreftelse på din nye forsendelse. Denne eposten inneholder også sporingsinformasjon. Dersom vi ikke har størrelsen du ønsker på lager, vil vi tilbakebetale beløpet. Du vil da motta en mail med informasjon om dette.

Jeg vil bytte til annen vare mot mellomlegg?

Dessverre får vi ikke byttet varer som er dyrere/billigere. Du må i tilfelle benytte angreretten og vil få beløpet tilbakebetalt. Du må legge en ny ordre på ønsket vare.

Reklamasjon

Feil

Har du vært så uheldig at noe er galt med varen du kjøpte av oss, ber vi deg ta kontakt med kundeservice vikafjell@dynamicbrands.no Send oss en e-post med ordrenummer og bilder, samt årsak for reklamasjon.

Feilsending

Dersom vi mot formodning har sendt deg feil vare er det fint om du tar kontakt med oss på vikafjell@dynamicbrands.no slik at vi kan ettersende korrekt vare så fort som mulig. Legg ved ordrenummer og beskrivelse av hva som er feilsendt i e-posten.

 
Copyright © Elements Production AS